Remy Konimois: Sotsiaalmeedia ja Digitaalne turundus - Eesti e-poodide foorum
Eesti e-poodide foorumi esileht
 Internetipoed.ee otsing  
E-POODIDE KATALOOG FOORUM KASULIKUD LINGID  

Esileht  >>  Eesti e-poed >> E-kaubanduse uudised  >>  Remy Konimois: Sotsiaalme­e­d­i­a­ ja Digitaalne­ turundus

1 

Remy Konimois: Sotsiaalme­e­d­i­a­ ja Digitaalne­ turundus

» Postitas külaline: 30.10.2011 16:22Vasta  Tsiteeri  
Allolevalt lingilt saad alla laadida tasuta e-kursuse selle kohta kuidas suurendada oma äriedu.
http://www.ddr.ee/kursus/10nouannet­p­d­f­/­­

See kolmekümne leheküljeline raport sisaldab:
* Turundus 2.0 - mis toimub Eestis?
* Uus turundusparadigma
* Ühesuunaline vs kahesuunaline turundamine
* Veebileht kui otseturundusplatvorm
* 10 nõuannet, kuidas interneti kaudu kliente leida

RE: Remy Konimois: Sotsiaalme­­­e­­­d­­­i­­­a­­­ ja Digitaalne­­­ turundus

» Postitas külaline: 30.10.2011 16:28Vasta  Tsiteeri  
Oled arvatavasti märganud, et sotsiaalsetes võrgustikes on lahti läinud turundusbuum. Facebook on hetkel iga turundusjuhi jaoks kuum teema. Mitmed reklaamitegelased arvavad, et sotsiaalne meedia muutub üheks olulisemaks brändingu vahendiks.

Sellest, aga kuidas üks ettevõte saaks interneti abil konkreetselt oma läbimüüki tõsta, räägivad väga vähesed.

Selles kiirkursuse osas illustreerime sulle detailselt, kuidas kaks tuntud teenindusettevõtet läbi interneti endale kliente leiavad.
Loe lähemalt: http://www.ddr.ee/kursus/kiirkursus­e­-­o­s­a­-­2­t­/­

RE: Remy Konimois: Sotsiaalme­­­e­­­d­­­i­­­a­­­ ja Digitaalne­­­ turundus

» Postitas külaline: 30.10.2011 16:30Vasta  Tsiteeri  
Nänni jagamisega võime me Facebookis korjata endale suure hulga fänne, teha neile stiilseid brändireklaame ning suunata nad ägedale veebilehele.
See kõik on tore, kuid kahjuks ei muuda see internetti sinu jaoks tööriistaks, mis tooks sisse raha.
Mida siis tuleks teha? Tuleb teha õiget sisuturundust.

Loe lähemalt: http://www.ddr.ee/kursus/kolmas-kii­r­k­u­r­s­u­s­e­-­o­s­a­3­/­

RE: Remy Konimois: Sotsiaalme­­­e­­­d­­­i­­­a­­­ ja Digitaalne­­­ turundus

» Postitas külaline: 30.10.2011 16:32Vasta  Tsiteeri  
Müügiprotsess internetis saab alguse siis, kui sul on oma suhtevõrgustik. Mis asi on suhtevõrgustik? Lühidalt öeldes on see ettevõtte ja tema sihtgrupi vaheline dialoog.

Facebook, Twitter ja LinkedIn on ühed dialoogi loomise kohad. Aga kuidas need suhtluskanalid enda kasuks tööle panna?

Loe lähemalt: http://www.ddr.ee/kursus/e-turundus­e­-­k­i­i­r­k­u­r­s­u­s­e­-­n­e­l­j­a­s­-­o­s­a­/­

RE: Remy Konimois: Sotsiaalme­­­e­­­d­­­i­­­a­­­ ja Digitaalne­­­ turundus

» Postitas külaline: 30.10.2011 16:34Vasta  Tsiteeri  
Oled sa kuulnud mõnda inimest rääkimas: „Internetis ei anna ju midagi müüa?“

Või oled ehk kuulnud mõnda juhti kurtmas: „Milleks ma sinna Facebook’i lähen sotsialiseeruma ja aega raiskama, samas kui töö vajab tegemist?“

Müük internetis ei sünni kunagi juhuslikult. Ihaldatud tulemuse saavutamiseks ei piisa kahjuks vaid ühest õigest sooritusest. Selleks, et müük sünniks, on vaja läbida 7 kriitilist sammu.

Selles kursuse osas tutvustatakse sulle kolme esimest hädavajalikku sammu müügi saavutamiseks internetis.

Loe lähemalt: http://www.ddr.ee/kursus/5s-osa/

RE: Remy Konimois: Sotsiaalme­­­e­­­d­­­i­­­a­­­ ja Digitaalne­­­ turundus

» Postitas külaline: 30.10.2011 16:36Vasta  Tsiteeri  
Selles kiirkursuse kuuendas osas räägitakse müügiprotsessi kõige kriitilisematest osadest - usalduse ning kindlustunde loomisest.

Selleks, et sihtgrupp meie kliendiks muutuks, on vaja enne luua keksmiselt seitse kontakti tarbijaga, mõnikord ka rohkem.

Kuidas tarbijaga suhelda nii, et ta meie sõnumitest ära ei tüdineks, vaid vastupidi, huvi hoopis kasvaks?

Loe lähemalt: http://www.ddr.ee/kursus/kursuse-ku­u­e­s­-­k­i­r­i­6­/­

RE: Remy Konimois: Sotsiaalme­­­e­­­d­­­i­­­a­­­ ja Digitaalne­­­ turundus

» Postitas külaline: 30.10.2011 16:38Vasta  Tsiteeri  
Internetirunduse peamine võlu seisneb selles, et kõik protsessid on detailselt mõõdetavad. Mida see meile annab? Me ei tulista ühtegi sõnumit välja enam umbes, lootuses et ehk tabab see meile soovitud inimest.

Statistilise analüüsi põhjal me teame täpselt milliseid tegevusi edaspidi läbi viia, et vältida reklaamiraha tuulde loopimist. Veel enam, me saame hakata oma müügitulemusi ette ära prognoosima!
Kõlab nagu muinasjutus?

Loe lähemalt: http://www.ddr.ee/kursus/7-seitsmes­-­k­i­i­r­k­u­r­s­u­s­e­-­k­i­r­i­/­

RE: Remy Konimois: Sotsiaalme­­­e­­­d­­­i­­­a­­­ ja Digitaalne­­­ turundus

» Postitas külaline: 30.10.2011 16:40Vasta  Tsiteeri  
„7 nippi, kuidas pannaoma turundusele turbo peale“

Loe lähemalt: http://www.ddr.ee/7-nippi-kuidas-pa­n­n­a­-­o­m­a­-­t­u­r­u­n­d­u­s­e­l­e­-­t­u­r­b­o­-­p­e­a­l­e­/­#­p­o­s­t­

RE: Remy Konimois: Sotsiaalme­­­e­­­d­­­i­­­a­­­ ja Digitaalne­­­ turundus

» Postitas külaline: 30.10.2011 16:42Vasta  Tsiteeri  
7 punktiline juhis, kuidas saada ühe kuuga 20 000 fänni.

Loe lähemalt: http://www.facebook.com/photo.php?f­b­i­d­=­2­9­3­8­3­5­6­1­0­6­3­6­3­4­2­&­s­e­t­=­a­.­1­4­6­5­6­7­2­3­2­0­2­9­8­4­8­.­2­5­7­0­2­.­1­1­9­5­9­9­3­2­4­7­2­6­6­3­9­&­t­y­p­e­=­1­&­t­h­e­a­t­e­r­
1 
 Lisa uus kommentaar ...
Pealkiri:
Tekst:
[tsitaat]tekst[/tsitaat] Tsitaat   [b]tekst[/b] Rasvane kiri   [i]tekst[/i] Kaldkiri   [u]tekst[/u] Allajoonitud kiri
 Kood pildilt: 
    © copyright internetipoed.ee, e-mail: info@internetipoed.ee