Tarbijal enim probleeme internetikaubanduse ja turismiteenustega - Eesti e-poodide foorum
Eesti e-poodide foorumi esileht
 Internetipoed.ee otsing  
E-POODIDE KATALOOG FOORUM KASULIKUD LINGID  

Esileht  >>  Eesti e-poed >> Hoiatused  >>  Tarbijal enim probleeme internetik­a­u­b­a­n­d­u­s­e­ ja turismitee­n­u­s­t­e­g­a­

1 

Tarbijal enim probleeme internetik­a­u­b­a­n­d­u­s­e­ ja turismitee­n­u­s­t­e­g­a­

» Postitas külaline: 03.04.2011 21:59Vasta  Tsiteeri  
     * Internetikaubanduse kohta esitati eelmisel aastal pea 70 kaebust.
* Tarbijate kaebuste peamised probleemid on seotud ettemakstud kauba kättesaamise venimise või kauba mittesaamisega

http://majandus.delfi.ee/news/tar­b­i­j­a­/­t­a­r­b­i­j­a­l­-­e­n­i­m­-­p­r­o­b­l­e­e­m­e­-­i­n­t­e­r­n­e­t­i­k­a­u­b­a­n­d­u­s­e­-­j­a­-­t­u­r­i­s­m­i­t­e­e­n­u­s­t­e­g­a­.­d­?­i­d­=­4­3­1­3­2­5­8­1­

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 03.04.2011 22:16Vasta  Tsiteeri  
70 kaebust pole tegelikult ju midagi, arvestades kui palju e-poode Eestis juba eksisteerib!

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 03.04.2011 22:25Vasta  Tsiteeri  
Paljudel e-poodidel pole kaup ju koheselt laos olemas, vaid hakkavad seda hankima alles siis kui tellimus tuleb. Seega on kauba kättesaamise venimine täiesti loogiline. Samuti võib sellisel juhul ka tellimuse täitmine ebaõnnestuda.
Kahjuks pole artiklis räägitud sellest, kas ja kui paljudel juhtudel on rahast lihtsalt ilma jäädud. Kipun arvama, et seda väga tihti just ei juhtu, kuna muidu oleks see artiklis ka ära mainitud.

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 26.04.2011 08:52Vasta  Tsiteeri  
31.Tarbijakaitseameti kontrolli- ja nõustamisalased töötulemused märtsis 2011

Kõige enam pöörduti Tarbijakaitseameti poole märtsis tööstuskaupadest arvutite ning muude tehnikatoodetega, samuti ka jalatsite ning rõivastega seoses. Teenuste osas kuulus esikolmik internetikaubandusele, turismiteenustele ning telefoniteenustele. Tarbijatel on endiselt probleeme neti kaudu toote ostmisel, erinevate sisuteenuste ning reisiteenustega.

http://www.tarbijakaitseamet.ee/ind­e­x­.­p­h­p­?­i­d­=­1­4­8­1­5­

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 26.04.2011 08:54Vasta  Tsiteeri  
Tundub, et millalgi on oodata suuremat e-kaubandusturu puhastamist. Eestis on e-poode meeletult palju ja nende kõigi kontrollimine äärmiselt keeruline, kuna ühe sulgemisel avatakse kohe järgmine. See oleks kasulik kõikidele korralikele e-poodidele.

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 26.04.2011 10:25Vasta  Tsiteeri  
Ega ei pruugi ju kohe kogu süüd panna e-poele. ka tarbija võib eksida! Antud pressiteates ei ole sõnagagi märgitud seda, kui paljudel juhtudel jäi süü e-poele.

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 26.04.2011 10:48Vasta  Tsiteeri  
E-poodide peale kaebamine on psühholoogiliselt palju lihtsam, kui inimese peale keda näed näost näkku. Arvan, et ei tasu teha sellest liiga suurt numbrit! Olen ise e-poodide klient olnud juba mitmeid aastaid ja mingeid suuremaid probleeme küll tekkinud ei ole!

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 26.05.2011 08:28Vasta  Tsiteeri  
Ei midagi uut siin päikese all.

41. Tarbijakaitseameti kontrolli- ja nõustamisalased töötulemused aprillis 2011

Kõige enam pöörduti ameti poole ka aprillis tööstuskaupadest arvutite ning muude tehnikatoodetega, samuti ka jalatsite ning rõivastega seoses. Teenuste osas kuulus esikolmik internetikaubandusele, turismiteenustele ning telefoniteenustele.

http://tarbijakaitseamet.ee/index.p­h­p­?­i­d­=­1­4­9­2­2­

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 16.06.2011 16:21Vasta  Tsiteeri  
47. Tarbijakaitseameti kontrolli- ja nõustamisalased töötulemused mais 2011

Kõige enam pöörduti ameti poole ka aprillis(tegelikult äkki mõeldud siiski maid?) tööstuskaupadest arvutite ning muude tehnikatoodetega, samuti ka jalatsite ning rõivastega seoses. Teenuste osas kuulus esikolmik internetikaubandusele, turismiteenustele ning telefoniteenustele.

http://www.tarbijakaitseamet.ee/ind­e­x­.­p­h­p­?­i­d­=­1­5­0­0­4­­

Huvitav kas see tähendab seda, et varsti hakatakse ka e-poodidelt kohustuslikku tagatisraha nõudma?
Praegune taktika ebakausa e-kaubanduse vastu ilmselt väga effektiivselt turgu ei korrasta, aga kindlasti pidurdab see e-kaubanduse arengut Eestis.

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 15.07.2011 15:04Vasta  Tsiteeri  
60. Tarbijakaitseameti kontrolli- ja nõustamisalased töötulemused juunis 2011

Jättes kõrvale turismiteenused, domineerisid peamiste pöördumiste põhjustena jalatsid ja rõivad, tehnikatooted, internetikaubandus ning meelelahutusteenused.

http://tarbijakaitseamet.ee/60-2/
­
Jätkuvalt mainib tarbijakaitseamet üks kord kuus internetikaubanduse ära. Sellises keskkonnas on e-kaubandusel väga raske edasi areneda. Oleks aeg juba reformida e-turgu!

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 17.08.2011 14:31Vasta  Tsiteeri  
63. Tarbijakaitseameti kontrolli- ja nõustamisalased töötulemused juulis 2011

Peamiselt küsiti nõu tööstuskaupadest jalatsite ja tehnikatoodetega seonduvalt, teenustest aga turismi, internetikaubanduse ja ehitusteenuste osas.

http://tarbijakaitseamet.ee/index.p­h­p­?­i­d­=­1­5­1­3­5­

RE: Tarbijal enim probleeme internetik­­­a­­­u­­­b­­­a­­­n­­­d­­­u­­­s­­­e­­­ ja turismitee­­­n­­­u­­­s­­­t­­­e­­­g­­­a­­­

» Postitas külaline: 25.08.2011 13:19Vasta  Tsiteeri  
Internetiagentuuri Dreamgrow loovjuht Priit Kallas kritiseeris ka tarbijakaitseametit:

"Erinevad pettused ja internetikaubanduse ohtude ülepaisutamine tarbijakaitseameti poolt on samuti jätnud oma jälje."
1 
 Lisa uus kommentaar ...
Pealkiri:
Tekst:
[tsitaat]tekst[/tsitaat] Tsitaat   [b]tekst[/b] Rasvane kiri   [i]tekst[/i] Kaldkiri   [u]tekst[/u] Allajoonitud kiri
 Kood pildilt: 
    © copyright internetipoed.ee, e-mail: info@internetipoed.ee